dimecres, 23 de novembre del 2011

Idees boges

Mireu quin pensament més absurd he tingut aquest matí... He arribat a la Facu, he fitxat i estava travessant el jardí cap al meu edifici. Després d'uns dies freds i grisos, avui fa un solet que enamora. El cas és que, abans d'entrar a l'edifici, no he tingut cap cosa millor per pensar que aquesta: "Veus, si fumessis, ara t'encendries un cigarret i t'estaries aquí cinc minuts gaudint del sol". Una idea boja, oi? Com si no ho pogués fer així perquè sí!

M'he fet riure jo mateixa i he continuat caminant. Avui no ho he fet, però potser demà sí que m'aturaré cinc minuts al jardí per respirar raigs uva naturals abans d'endinsar-me en l'ambient artificial de calefacció. Malgrat que, tot s'ha de dir, amb això de la crisi sembla que hem posat una mica de seny i els despatxos ja no estan tan escaldufats com altres hiverns.

Ei, que consti que mai m'he posat un cigarret encès entre els llavis! Més absurd encara el pensament...

2 comentaris:

  1. Imagina't el mateix escrit sent un exfumador recent, jejeje...

    ResponElimina
  2. Doncs molts ànims, Maurici! Siguis qui siguis, no hi tornis!

    ResponElimina