dilluns, 12 de setembre del 2011

Pervers...

El Deganat de la meva Facultat, la de FILOLOGIA ni més ni menys, ens ha enviat una nota que començava així:

"El dia 22 de setembre l’autor aborigen australià Philip McLaren donarà la 12ª Conferència Doireann McDermott entitolada “Yugal/finding voice” de 19:30 a 21 hores a l’aula 103A. Funció oberta a tothom."

M'he quedat amb el dubte si es tractava d'una conferència o d'una altra cosa ("funció", diuen?), i més encara quan he sabut que Mr. McLaren es dedica al cinema, és artista i no sé quantes coses més.

Però això no és el que més m'amoïna... Pensant en el ¿malaurat? australià, no m'he pogut estar de demanar a un col·lega de sexe masculí que tenia a l'abast del mail si feia gaire mal això que t'entitolin una conferència... D'una hora i mitja... Tota sencereta... Uf!

El col·lega m'ha confirmat el que em temia, que sí, que deu fer molt de mal... I, és clar, ara no sé si apuntar-me la cita a l'agenda o passar de tot, perquè, la veritat, assistir a segons quina mena d'espectacles pot ser una experiència traumàtica.

Aclareixo:
- 'Posar títol a un llibre, conferència, etc.' = titular o intitular

- 'Dur per títol' (un llibre, conferència, etc.) = titular-se

Exemples:
- "El llibre es titula Mots perversos"
- "Va titular/intitular el seu nou llibre Mots perversos"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada