dissabte, 17 de setembre del 2011

Als que em llegiu

Hola, avui us escric per fer-vos una recomanació.

A mi també em passa que no em recordo d'entrar als blocs que m'agrada llegir. Anem tots tan atrafegats i tenim tantes entrades d'informació per mil canals...

Pensant en això, vaig posar en aquest bloc l'opció "Llegeix-me en el teu mail". Només cal que escriviu la vostra adreça d'email en el requadre i us arribaran al correu les noves coses que jo pengi.

Així no perdreu pistonada!

I ara aprofito per rebufar una mica... Ja sé que és molt fàcil fer un clic per marcar la reacció que us ha produït una entrada... Però també podeu deixar comentaris... Ja ho sé, és una mica més de feina...

A mi també m'agradarà llegir-vos!

No us amagueu!

No sigueu només un número en el recompte de visites!

Petonassos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada