dissabte, 16 de juny del 2012

Gent simpàtica 2

Heus ací la segona anècdota divertida de les últimes setmanes. Va passar en un autobús, un altre clàssic d'aquest bloc.

Aquell dia feia una ruta no habitual i vaig agafar un 55. Coneixia a grans trets el circuit i esperava que la megafonia interior m'indiqués les parades, o sigui que vaig pujar ben tranquil·la. Però ai, les coses sempre fallen quan menys ens ho esperem, i la megafonia d'aquell 55 estava muda. "Bé, què hi farem, aplicaré la vella tècnica de preguntar", em vaig dir.

--Perdoni, aquest va fins a Vilamarí amb avinguda Mistral, oi? -jo ja ho sabia, que sí que hi anava, però és una bona manera d'iniciar la conversa amb el veí de seient.

--Sí, sí -em va respondre un senyor-. Llàstima que jo baixo abans, si no l'avisaria. A veure..., jo baixo al mercat de Sant Antoni..., doncs la seva deu ser dues parades més enllà.

Pobre, es va passar uns minuts rumiant i contrastant la informació amb el seu acompanyant. Eren dues més enllà, eren tres, perquè hi ha la de Rocafort, també hi ha la de...

--Sí, jo diria que és la segona després de la meva.

--No s'amoïni, ja ho demanaré al conductor -em sentia amb el deure de tranquil·litzar-lo, perquè encara hi donava voltes.

--Bueno, i si m'equivoco, disculpi'm, eh? No serà per mala fe -va dir rialler.

--Clar, home, ja ho sé, hahaha!

--No s'enfadi amb mi, eh? Clar que, si un dia ens tornem a trobar, vostè tampoc em veurà, hahaha, i jo canviaré una mica la veu i ja està, hahaha!

Finalment, va resultar que la meva parada era la que feia quatre... M'ho va dir el conductor, en aquell cas força malcarat (ep, que no és la norma, n'hi ha molts d'amables!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada