dissabte, 17 de desembre del 2011

iPhone

"Ostres, que curiós, fa quatre dies van treure l'iPhone 4S i ara ja en surt un de nou. Visca el consumisme... Com que ve Nadal, doncs clar."

Tot això ho vaig pensar quan vaig sentir per primera vegada l'anunci que fan des de fa unes setmanes a la tele per promocionar l'última versió del popular dispositiu d'Apple. Ara se'n senten les musiquetes per tot, sembla que tothom en porti. El més pesadet és el plop-plop de cada lletra que s'escriu (algunes persones tenen el detall de silenciar-lo, per sort). Dic tot això i sé que tard o d'hora hi cauré, em fa gràcia el munt de possibilitats que té.

Però deixeu-me continuar amb l'anècdota. La segona vegada que vaig sentir l'anunci en qüestió, vaig encadenar un nou pensament:

"Que estrany... Per què no li han posat iPhone 5? 'Nuevo iPhone Foress', diuen. Deu ser que un canvi radical de nom afavoreix les vendes. Hi havia l'iPhone 4S i ara el Foress. Doncs bueno, ells s'ho sabran."

I al cap d'uns minuts... Després de pensar en 46 coses diferents... Ai, senyor, ho vaig entendre!

El meu "nuevo iPhone Foress" no era més que una traïció auditiva! En realitat anunciaven l'iPhone 4S, "nuevo iPhone Four S".

Crec que em vaig posar vermella tota sola. El que sí sé segur és que vaig riure una bona estona. tinc l'orella una mica dura per l'anglès, ho reconec. I potser l'accent televisiu no era l'òptim, tampocc.

2 comentaris:

  1. Al llegir el teu post he pensat: què? Han tret un nou Iphone i jo sense enterar-me'n? Molt bo!

    ResponElimina
  2. ... riu riu ... que hi acabaràs caient ...

    ResponElimina